Qbuzz is opnieuw genomineerd voor de titel ‘Klantvriendelijkste Bedrijf’ in de categorie ‘Vervoerder’. Een nominatie waar het vervoersbedrijf trots op is. Ook Breng, HTM, Syntus en Veolia zijn genomineerd voor deze eervolle prijs. Op donderdag 5 juni maakt marktonderzoeksbureau MarketResponse de uiteindelijke winnaar bekend.
Binnen Qbuzz werkt iedere medewerker dagelijks aan het waarmaken van de missie: Iedere dag een vanzelfsprekende verbinding. Een ambitie die niet eenvoudig is. Qbuzz brengt jaarlijks miljoenen reizigers naar hun bestemming. En hoewel het onmogelijk is om het iedereen altijd goed te doen, is dat wel de intentie.
Elke reiziger moet zich gezien, gehoord en welkom voelen. Dat begint bij de mensen die het verschil maken: de chauffeurs, klantenservicemedewerkers en medewerkers service & veiligheid. Zij leggen dagelijks echt contact met de reiziger.
Rich Singh (Sr. Manager Marketing en Reizen): “Ik ben ongelooflijk trots op deze erkenning. Al drie jaar op rij behoren we tot de top. Het is een bevestiging van waarom we elke dag doen wat we doen. Klantvriendelijkheid is geen project. Het is een houding. Een cultuur. En ja, het is hard werken! Tegelijkertijd als we het verschil kunnen maken in iemands dag, dan is het dat méér dan waard. Dank aan iedereen binnen Qbuzz die hier elke dag opnieuw aan bijdraagt. De nominatie is van jullie."
Winnaar bekend op 5 juni 2025
Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland wordt sinds 2007 uitgevoerd door marktonderzoeksbureau MarketResponse. Het is een doorlopend, onafhankelijk onderzoek naar de waardering van klanten voor alle grote landelijke bedrijven en goede doelen in Nederland. De ranglijst wordt niet bepaald door een jury of publieksstemmen, maar is gebaseerd op continue meting van de waardering van klanten.
